• danmarksmarkedsplads.dk
  • Tilmelding
  • Log ind
  • Ønskeliste
Tilmelding Log ind
Plaats advertentie
  • Alle kategorier
  • Camping
  • Biltilbehør
  • Boliger
  • Have og byg
  • Til boligen
  • Til børn
  • Tøj og mode
  • Sport og fritid
  • Både
  • Cykler
  • Hobby
  • Computer og spillekonsoller
  • Mobil og telefoni
  • Dyr
  • Billede og lyd
  • Musikinstrumenter
  • Motorcykler og tilbehør
  • Scootere og knallerter
  • Diverse
  • Erhverv
  • Job
  • Ferie
  • Billetter
  • Bøger og blade
Alle kategorier
danmarksmarkedsplads.dk
  • Velkommen, Gæst
  • Hjem
  • Køb
  • Sælg
  • Ønskeliste
  • Tilmelding / Log ind
  1. Hjem
  2. Billede og lyd
  3. Hi-fi og tilbehør
  4. Forstærkere, hi-fi
ID: 46082

Effektforstærker, Yamaha, B2x

€17.500,00

Ingen tilbud er offentliggjort.
Ønskeliste
Rapport
  • Sælger

Sælgerinformation

Jens G.
-
Kontakt sælger
Sælgers andre varer
  • Beskrivelse
Beskrivelse

Effektforstærker, Yamaha, B2x, 2x170 W, God

Sælger en Yamaha B2x i fremragende stand. Den lyder helt fremragende og kan drive hvad som helst. Den bliver udelukkende solgt fordi jeg har for meget stående og godt kunne bruge pengene.

Den har fået lavet det helt store serviceeftersyn, hvor følgende er blevet lavet:

Skiftet relæer.
Skiftet højtalerterminaler samt RCA stik.
Alle elektrolyt kondensatorer er blevet skiftet, inklusive de 6.3V 100000µF der altid er problemer med. De store lytter er blevet erstattet er nogle mindre i parallel, da de originale har en ikke standard formfaktor.

Alt dette er udført af mig selv, der er uddannet elektronikmekaniker og elektro ingeniør.

Vil vove den påstand at det pt. Er den bedste B2x i landet.

Specifikationer
Power output: 170 watts per channel into 8? (stereo)
Frequency response: 10Hz to 100kHz
Total harmonic distortion: 0.002%
Damping factor: 200
Input sensitivity: 1.3V
Signal to noise ratio: 124dB
Speaker load impedance: 4? to 8?
Dimensions: 435 x 164 x 422mm
Weight: 28kg
Year: 1985

Foretrækker afhentning, men kan levere for et rimeligt beløb.

Omkring ting i bytte, så er jeg interesseret i en class-d forstærker, helst baseret på pufifi's moduler, men en ncore kan også gå an.


  • Contact Us
  • FAQ
  • Terms & Conditions
  • Privacy Policy